Selecteer een pagina
Financierings bronnen

Financierings bronnen

Kort overzicht Nadat je jouw ambities concreet hebt gemaakt in een plan en daar een conceptbegroting bij hebt gemaakt ontstaat de vraag hoe je jouw ambities gaat realiseren. Waar ga je (financiƫle) middelen vandaan halen? Wie geven? Binnen deze cursus worden de...
Wervingstabel

Wervingstabel

Wervingstabel Na het doorlopen van deze drie vragen heb je een beter beeld van je wervingstabel. Nu gaan we de rekensom maken. Hiervoor kun je hiernaast een invulschema downloaden. Hierin reken je uit hoeveel gevers je moet benaderen om jouw ambitie te realiseren. Let...
Geefkringen

Geefkringen

Geefkringen Bij het werven van (financiƫle) middelen geldt de gouden regel, begin altijd bij de mensen die dicht bij jouw organisatie of ambities staan. Maar je kunt natuurlijk ook gevers werven die verder van jou af staan. Als je kijkt naar de afstand van de gevers...
Wervingspiramide

Wervingspiramide

De wervingspiramide Je hebt een eerste keuze gemaakt in financieringsbronnen. Samen met je projectdoel geeft dat een goed beeld op wie u zich gaat richten. De wervingspiramide deelt de financieringsbronnen op in verschillende geversgroepen en geeft de waarde die zij...